08 Februari 2011

Orang kata... Tapi aku kata...

1.Orang Kata
   hidup ni bosan..

   Tapi Aku Kata
   cmne hidup xbosan kalau buat perkara yang membosankan..



2.Orang Kata
   kerja macam nak mati tapi gaji xpernah nak cukup..

   Tapi Aku Kata
   kerjalah macam nak mati sekalipun tapi kalau dpt duit asyik joli smp bila2 xkn
   cukup..



3.Orang Kata
   cintailah seseoramg dgn sepenuh hati kita..

   Tapi Aku Kata
   cintailah diri sendiri sebelum belajar myintai org lain..




4.Orang Kata
   jgn berprasangka buruk terhadap org..

   Tapi Aku Kata
   prasangka itu dtg dari perbuatan curiga yang dia lakukan..





5.Orang Kata 
   apa?

   Tapi Aku Kata 
   nk kata apa?





6.Orang Kata
   mcm2 psal kita..

   Tapi Aku Kata
   biarlah diorang mengata sebab hanya kita tahu sapa diri kita..





P/s: xda pn org nk kata aku baik..

4 ulasan:

Naz berkata...

komen utuk no 6

biar org kata..

kita? senyum..tak perlu kata apa2..^_^
hehe

Soul Fly berkata...

btol3..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

GKSB kata:

Tak perlu kata apa-apa senyum

=)

Oxyhydra berkata...

ekspresi diri da ckup cerminkan apa y kita rasa.. he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...