28 Januari 2011

Cuti yang membosankan!

ARgHhhHh...!!

Esok lusa cuti dah mula muncul.. Lebih2 lagi cuti2 malaysia eh cuti gong gong xi fa chai.. adoii... semak..
Aku tak tau nk buatpe.. balik uma duit rajin je kua dri poket aku... Dompet dari tebal buku yellow pages jd tebal buku tulis budak2 sekolah masa aku darjah 2 dulu.. 

Pening gak... Cmnela cara nak tambahkan lagi duit bg beranak2 smp aku pun tak sanggup nak simpan da... Kadang2 dengki tgk org pakai kete besar2 tp aku moto burok cabuk zaman2 opah aku je.. Opah aku pn da maju naik Camry skg.. Aku je antara cucu2 die yng x update lg..

nk buat mcmne.. life sbg seorang pelajar yang bertauliah haruslah sentiasa bersabar dalam menempuh nafsu2 dunia.. haha... anyway berbalik pada cuti td.. aku pun terasa agak pening tentang arah dan hala tuju aku.. entah ke mana aku nak menapak dalam kesibukan kota raya kuala lumpur ni.. (petikan dr filem maria mariana)

Nak kua dating awek pn takde.. Muka mcm Rosyam Nor ni pn pyh awek nk melekat.. Sorang dua pn jd la buat pelepas manja.. jaga makan minum aku ke kan.. Alih2 cuti duduk la rumah... Basuh baju,kemas rumah,cuci pinggan,masak,sidai baju mak aku yang buat... aku tido je.. haha...

Oklah... sempena Gong Xi Fa Chai ni aku nak ucapkan kepada semua penganut2 agama Buddha ataupun kepada kaum2 cina Gong xi..Gong xi.. Bw kerete balik ke rumah kamu dengan sangat berhati-hatinye pun adoii... janganlah terlalu memecutkan kereta anda dengan sesuka-sukanya kerana berlaju-lajuan boleh mengakibatkan pembunuhan...

GONG XI FA CHAI.. TOCHE2..

p/s:Bilalah nak puasa ni... 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...